10-02-2023 09:20:00
In 2008 vatte Thijs zijn opleiding Digital Design and Development (DEVINE) aan. Een gevarieerde opleiding waarin zowel het creatieve als het analytische aan bod kwam. De passie en wens voor het aanbieden van een mix tussen perfecte content en meetbaar resultaat kwam hier dan ook naar boven.
The whole is more than the sum of the parts.
De bal ging vijf jaar terug aan het rollen, toen Thijs Social Taco oprichtte. Social Taco focust zich uitsluitend op Social Media Marketing, zo kunnen de klanten rekenen op expertise binnen het social media-domein. Het team is hier dan ook rond opgebouwd: elk teamlid focust zich op één specifiek domein binnen social media. Op die manier kan je volgens Thijs veel meer impact maken.
Door de gesmaakte aanpak van Social Taco, waarin Thijs zijn West-Vlaamse nuchtere mentaliteit duidelijk naar boven komt, kwam al snel de vraag om meer te doen dan enkel Social Media Marketing alleen. In augustus 2022 besliste hij om samen met zijn vrouw Yoni de krachten te bundelen om een zusteronderneming uit te bouwen die vanuit het merk zelf vertrekt. Gebaseerd op drie bouwstenen: strategie, creativiteit en continuïteit, werd Studio Piñata geboren.
Net zoals bij Social Taco, zet Studio Piñata ook in op expertise met een gevarieerd team van enthousiaste professionals. Elke medewerker heeft zijn scholing genoten binnen zijn/haar vakdomein en heeft door de jaren heen ervaring en expertise opgebouwd.
Of het nu gaat om het ontwikkelen van een nieuw merk, een nieuw product of dienst lanceren, een gloednieuwe doelgroep aanspreken, of de naamsbekendheid verhogen: Studio Piñata ontwikkelt een unieke ervaring om uit te blinken tussen het steeds veranderende aanbod.