U gebruikt een verouderde browser. Voor een optimale ervaring update je browser of gebruik een moderne browser.
sluit
Sector
Vleeswaren
We leerden de klant kennen als Den Huilaert. Een naam met geschiedenis, net zoals hun ambachtelijke vleeswaren. Maar tijdens onze eerste gesprekken merkten we dat hun merk niet meer aansloot bij waar ze vandaag voor staan en naartoe willen.
Daar kwam nog iets bij: Den Huilaert sloeg de handen in elkaar met Lean Meat Products. Twee bedrijven, één visie. Tijd voor een frisse start, en zo werd Carroo geboren.
De naam verwijst naar het wit-rood geruite inpakpapier van de klassieke slager én naar het Latijnse carō, wat ‘vlees’ betekent. Een knipoog naar traditie, maar tegelijk fris en eigentijds.




Van daaruit werkten we verder aan de visuele identiteit. De slager als vertrekpunt, want Carroo verkoopt nog altijd producten zoals bloedworst, lookworst en kopvlees. Dat ambachtelijke karakter moest je kunnen voelen. We kozen voor een tegelpatroon, een gestempeld lettertype en een logo dat geïnspireerd is op het bekende nummertje dat je bij de slager krijgt.
Daarna vertaalden we de nieuwe branding naar o.a. de website, brochure, visitekaartjes en ander drukwerk.







Heb je een vraag, een briljant idee of gewoon zin om samen een plan te smeden? Wij staan te popelen. Geen vraag is te gek (oké, meestal niet).
Online via een videocall is prima, maar als het aan ons ligt, komen we liever langs. In jouw omgeving ontdekken we wat jou bijzonder maakt en hoe we dat kunnen vertalen naar iets onvergetelijks.
Stuur je plannen onze richting uit en wie weet maken we er samen iets moois van!