U gebruikt een verouderde browser. Voor een optimale ervaring update je browser of gebruik een moderne browser.
sluitMaître André vervaardigt ambachtelijk bladerdeeg sinds 1986. Deze familietraditie van kwaliteit en vakmanschap dragen ze hoog in het vaandel. En hoewel Maître André over de jaren heen een mooie naamsbekendheid heeft opgebouwd, was de strategie en visuele identiteit niet meer helemaal up-to-date. Met Studio Piñata gingen we aan de slag door het merk in haar totaliteit te analyseren en vervolgens een strategie en brand identity op te bouwen die in lijn ligt met de bedrijfsdoelstellingen.
Aan de hand van een diepgaande audit werden de oorspronkelijke waarden en strategische visie van Maître André in kaart gebracht. Ook werd onderzoek gedaan naar de doelgroep, sector en concurrenten. We bundelden alle bevindingen, opportuniteiten en bedreigingen en gebruikten dit als basis om een frisse en hedendaagse merkstrategie voor Maître André te bepalen.
Met de herwerkte branding gingen we aan de slag om het merk te activeren. De stijl werd doorgetrokken in een volledig nieuwe website en al het drukwerk, waaronder brochures, visitekaarten en verpakking. Ook de productshots en sfeerbeelden voor op de website, social media kanalen en brochures mochten wij voor onze rekening nemen.
Heb je een vraag, een briljant idee of gewoon zin om samen een plan te smeden? Wij staan te popelen. Geen vraag is te gek (oké, meestal niet).
Online via een videocall is prima, maar als het aan ons ligt, komen we liever langs. In jouw omgeving ontdekken we wat jou bijzonder maakt en hoe we dat kunnen vertalen naar iets onvergetelijks.
Stuur je plannen onze richting uit en wie weet maken we er samen iets moois van!